čtvrtek 19. května 2016

About blog and youtube

Hi^^



mezi návalem zápočtů a zkoušek prostě není na něco jako blog čas. Navíc si nejsem vůbec jistá, jestli chci něčemu takovému ještě věnovat svůj čas. Nemyslím si, že to co jsem tu doteď psala má nějakou úroveň x"D. V současnosti mám chuť všechno smazat a začít znovu. A navíc v dnešní době se už moc blogy nečtou, ale jede youtube. Někdy mám takový trhlý nápad "jo pojďme na youtube", ale NE.

A to hned ze pár důvodů.

1) NENÁVIDÍM SVŮJ HLAS! Ano, dokonce jsem i odmítla posílat hlasové zprávy Elwines jenom z tohoto důvodu x"D.

2) Neumím pořádně anglicky. Jo, kamenujte mne za to. Nejsem jazykový maniak, nejde mi to, bohužel, a nepotřebuji, aby někdo cizí slyšel, jak jsem v tomhle neschopná.

3) Česká youtube videa mi přijdou kdo ví proč otravná.

Jasně, důvodů je více, ale tohle jsou takové hlavní.

Napadla mne myšlenka, že bych blog psala i částečně v angličtině - logika fakt že x"D když anglicky moc neumím - už dříve jsem to dělávala a trochu mi to chybí.

Ale momentálně si pohrávám s myšlenkou, že s tímhle vším skončím a budu fungovat jenom na instagramu, snapchatu a twitteru... Vážně si nejsem jistá jestli bych tohle byla schopna ukázat někomu známému a být na to ještě pyšná x"D.

Well, uvidíme, co se z toho vyvine. Mám připravené asi ještě dva články, které by se tu měli tento nebo příští týden objevit a nějaké články možná zmizí nebo budou upraveny.

Žádné komentáře:

Okomentovat