neděle 3. dubna 2016

Booxy

Hi^^



Dneska jenom krátce. Někdo Booxy zná, někdo ne... stručně by se to dalo popsat jako stránka velmi podobná csfd.cz, akorát pro knihy. Její název je Československá bibliografická databáze (ČBDB).

Jsem knihomol... miluji knihy. Ne e-knihy, ale skutečné knihy, skutečné otáčení stránek, skutečnou vazbu a tíhu v rukou. Každá kniha má díky tomu svou vlastní osobnost. Ale zpátky k ČBDB.

ČBDB je něco jako komunita, kde se hodnotí knihy, můžete naskenovat kód z knihy přes mobil a najít tak knížku a její hodnocení, komentáře... další úžasnou věcí je vkládání knížek do seznamů. Pro mne je to praktická věc a nadávám si, že jsem to nezačala už dělat dříve. Kolikrát stojím v knihovně a nemůžu si vzpomenout, jestli jsem knížku četla nebo ne... takhle naskenuji kód a hned se mi ukáže, zda jsem četla nebo ne.

Další takovou vymožeností je, že si můžete psát s přáteli, poznávat přes knížky nové lidi a tak dále. Existuje i aplikace do mobilu s názvem Booxy.

Jediné mínus, často jim mobilní aplikace pořádně nefunguje, ale údajně se na tom pracuje.

Odkaz na stránku naleznete ZDE 

Vedete si nějaké seznamy na nějaké stránce nebo to necháváte náhodě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat