pondělí 28. března 2016

Shopping no. 1

Hi^^



Tenhle článek mám v plánu už dlouho, ale dostala jsem se k němu až teď. Je to taková směska fotek, které jsem měla v mobilu. Přiznám se, že moc své nákupy nefotím, vlastně ani moc v poslední době nenakupuji - kromě věcí z drogerie a ty nefotím.

Nejsem nějaký shoppaholic, ale často se zastavím v drogerii u slevových košíčků nebo prostě u nějaké slevy... to víte, v drogerii vždycky najdete něco, co byste potřebovali. Mám pocit, že drogerii není třeba ani moc fotit nebo tady prezentovat, pokud se nejedná o nějaký dobrý produkt a těch jiných věcí není moc no... popravdě, moc si oblečení nekupuji. Jednou za čas se vypravím po obchodech - většinou s Elwines - a utratím hodně a mám zas na nějakou dobu... Většinou potřebuji někoho, kdo mě nakopne, abych si něco koupila. Nerada utrácím popravdě - přesto ty peníze mizí x"D - no... ale to nebudeme rozebírat, jenom bych vás nudila.

Ještě bych řekla, že mám v plánu dělat něco jako měsíční shopping, kde pár zajímavých věcí, co jsem koupila shrnu... ale bude to spíš delší časový úsek, protože jak jsem řekla, moc kromě drogerky a jídla nenakupuji... Možná bude "food shopping" x"D. Fotek jídla v mobilu mám totiž více než dost xD.

Chocolate obal na mobil - na obaly na mobil mám šílenou úchylku, ale je fakt, že jich nemám až tolik. Ale to je taky tím, že jsem poměrně nedávno měnila mobil. Tenhle je z Tally Weijl za 55,-. Nerada kupuji drahé obaly, pokud se mi kdo ví jak nelíbí... Protože je pořád měním x"D. Tenhle je fialový a vypadá jak čokoláda a prostě... nemohla jsem ho tam nechat.


Červená sukně - tuhle jsem si nekoupila, ale dostala. Velmi často někdo známý vyřazuje věci a končí to pak u mě :D. Ne že bych si stěžovala. Nějakou takovou jsem chtěla už delší dobu, ale stejně nepřestanu snít o takové ve fialové :3.

Triko s křížem - opět darované. Ráda nosím černou a ráda nosím kříže, pokud jsou ovšem takové decentnější. Nemám ráda přezdobené kříže...

Trochu větší nákup :D. Je z moji poslední návštěvy Brna. Chybí však věci z drogerky, ale ty jsem stejně nechala u Elwines (jako obvykle), a kdo ví, jestli si na ně vzpomenu, abych si je vzala. Každopádně vím, že se jedná o fialovou tužku a ještě nějakou :D. Ale zpět k nákupu

Bílé rukavice - kupovala jsem je, protože doma prostě žádné nemám x"D. Stály 15,- a jsou z Tally Weijl. Rukavice moc nenosím, ale někdy je prostě potřeba. 

Svítící lak - pod cedulkou na rukavicích. Je to svítící lak ve tmě. Ano ve tmě ne pod UV světlem. A opravdu funguje, moc se mi to líbí. Jednou si ho nedopatřením pořídila mamka a já jí ho pořád kradla. Tenhle je z Rossmannu značka tuším R de L YOUNG... no každopádně jejich nějaká značka. Mají velký výběr a levné... nemám otestované make-upy nebo tak, ale laky na nehty mají super. 

Folie na nehty - značka tuším Essence. Cena byla asi 20,- a popravdě ještě jsem ji nepoužila. Nejsem schopná si zajít koupit lak na fólie a přitom těch fólií mám doma hafo x"D. 

Šablonky na french manicure - opět značka R de L. Stály asi 20,-. Praktické obyčejné :D. 

Dlouhá černá sukně - Totálně jsem se do ní zamilovala. Je z M-House a stála asi 150,-? Nejsem si jistá. Je krásná, po kolena... nemůžu se dočkat až bude natolik teplo, abych ji vytáhla ven. Plánuji ji nosit ke korzetu :D.  


Mezi neodmyslitelnou část mého celoročního shoppingu patří určitě barvy na vlasy. 

Arctic Fox - zkusila jsem je náhodou díky Leda Bunny a totálně jsem si je zamilovala. Až potom jsem zjistila, že to vytváří manželé Kristen a Ryan a ti lidi jsou úžasní :3. Ale o tom jindy. Každopádně mám v plánu u téhle značky vydržet. Přiznám se, že přesně nevím kolik stojí lahvičky, velké kolem 10 dolarů? Nevím... jednou jsem objednávala přímo od nich, ale naneštěstí je to z Ameriky, tedy se platí clo... Ale AF začali dodávat i na Amazon... Takže od té doby objednáváme od tama. 

Syoss - neznám lepší odbarvovač x"D. Kromě profi barev a takových těch melírovacích prášků, ale tohle je stejně efektivní a možná i snazší. Takže už hodně dlouho nic jiného než Syoss odbarvovače nepoužívám. Jedna krabička stojí ve slevě tak 100,-. 


Kočička - další obal na mobil. Miluji ouška, když je to chlupaté... mám v plánu do budoucna ještě králičí verzi s ocáskem - ten jsem měla na starý mobil - jediné mínus je to, že se špatně stlačuje tlačítko na zamykání. Mám z Aliexpress cena okolo stovky myslím.  


Power Bank - nebo také externí nabíječka. Praktická věcička, hlavně když používáte mobil velmi často a ještě nemá ani dostatečnou baterii. Nosím ji všude s sebou. Kapacita je 5 000 mAh, vystačí mi to na dvě dobití, když mám baterii v červeném, což je slušný, což mi stačí. Samozřejmě růžová :3. Sice 10 000 mAh a v nějaké postavičce by byla lepší, tak do budoucna :D. Stála mě necelých 140,-.

Tavicí pistole - dárek k svátku. Pořád něco vyrábím a vždycky jsem musela drátkovat, tohle mi o dost práci usnadnilo :).

Černé šaty - obyčejné černé šaty. Takové univerzální... ke zkouškám si na ně beru bolerko nebo svetřík, jindy je nosím s nadkolenkami a koženkovou bundou :D. Dají se využít na mnoho způsobů :3. V poslední době se mi nějak sbírka šatů - především ale společenských - rozrostla, ale přece pořád nemám ty, které chci nejvíce x"D.


Čokoláda - opět obal na mobil. Tenhle byl první na nový mobil. Potřebovala jsem něco do práce, tyhle silikonové robusní jsou úžasné a nejsou drahé. Opět Aliexpress a stál 19,-.


Garnier Pure - čistící gel, zkoušela jsem ho u Elwines a vyhovoval mi a byl tehdy ve slevě. Kupováno v Tetě. 

Maybelline Stay 24 - popravdě od Maybelline jsem očekávala u tohohle make-upu více, ale to je možná mojí pletí. Barva seděla, ale dělal "čmouhy" a moc nevydržel - ani s podkladovou bází - a nesedí na suchou pleť. Ale zase neházím Maybelline do koše, to ne... zkusíme prostě jinou řadu ;). 

Čelenka s netopýřími křídly - z H&M. Poprvé jsem ji viděla u Adory na fotkách a zamilovala jsem se do ní. Letěla jsem do obchodu, ale nebyla tam. Myslela jsem si, že to je proto, že to v České republice prostě není. Po Vánocích jsem se šla podívat do H&M znova na vánoční výprodej a světe div se... ta čelenka byla tam mezi vánočními věcmi. Takže hezky pěkně putovala do košíku :D. Stála mě tuším 119,- nebo 129,-. 



Swiss O-Pair - šampón a kondicionér s kokosovým mlékem. Už v minulém článku jsem o téhle značce mluvila. Zkusila jsem její řadu s arganovým olejem a byla spokojená. S touhle řadou jsem taky naprosto spokojená. Každá lahvička mne stála asi 40,-.


Pusheen kalhoty - někdy je nosím jako pyžamo někdy jako tepláky... jsou z M-House a stály asi 300? Možná víc? Ale zamilovala jsem se do nich :3. Škoda jen, že jsou krátké - což je většina takových věcí při mé výšce - takže je nosím spíše jako tříčtvrtáky... ale vypadá to dobře :D.


Růžová rtěnka - nejsem si jistá myslím, že značka je Avon? Měla jsem jí na sobě pouze párkrát stála mě asi 20 nebo 30 korun. Mám ráda růžové rtěnky, ale tahle moc dlouho nevydrží na rtech a rozmazává se.

Červená rtěnka - značka je Rimmel a s tou jsem spokojená, i když teď častěji nosím červenou tužku od Maybelline, ale o tom jindy. Červenou rtěnku nosím zřídka, ale tenhle odstín se mi moc líbí - ve skutečnosti je tmavší, jak na fotce - je jemně třpytkovaná, což se mi taky moc líbí. Chyba je, že taky nemá moc velkou výdrž a člověk, pokud nechce mít jenom červený obrys, ji musí domalovávat, ale má větší výdrž jak růžová rtěnka.


Štětečky - je to souprava pro úpravu nehtů. Stála mě asi 50 korun a využívám jí hodně. Je to z Claire's.

Rtěnka - odstín je takový fialovorůžový tmavý... kdo zná Claire's rtěnky, resp. tuhle řadu, ví, že moc nevydrží, jsou takové mazlavé, co moc nemusím, ale používám jí při stínování rtů nebo v kombinaci s nějakým leskem. Stála 50 korun.

Directions - barva je liliac tuším... velmi světlá fialová. Míchala jsem jí tehdy, abych zesvětlila druhou barvu, kterou vidíte. Directions jsem používala, než jsem přešla na Arctic Fox. Nebyly špatné, ale AF je AF :D. Každopádně lahvička stála kolem 200? Nebo víc? x"D. A je z obchodu v Ostravě. Stejně jako druhá barva... je to růžová značky Vellie. Ta stojí 120 a byla to moje vůbec první gelová barva :D.



Nákup opět z Brna, když jsem čekala na tatínka, než mne vyzvedne.

Kniha Upíři - stála 9,- z Levných Knih. No nekupte to :D.
Rakve - krabice... každá z nich stála myslím 29 nebo 39 korun. V oranžové mám lesky a rtěnky a podobné věci na rty :D a v druhé mám takový mix všeho... bonbonky, obaly na mobil, nějaké pastilky proti kašli a podobně.
99 rakví a Upír Nula - z levných knih, každá 19,-. No nechte to tam x"D


A poslední z dnešního článku. Koženková bundička - křiváček. Kupovaná na Votočvohoz, cena myslím 200-300 nevím přesně, ale je úžasná, krásná, miluji ji a hodně lidí mi to chválí :3. Fakt úžasný kup.



Žádné komentáře:

Okomentovat