úterý 22. března 2016

Still ill...

Hi^^


Pořád jsem nemocná, ale už je to lepší. Kvůli docházce jsem musela v pondělí absolvovat tělocvik. Nebylo to až tak strašné, ale bez toho by mi bylo lépe. 

Každopádně po tělocviku mne vzal tatínek na oběd do Sushi Kingu :3. 



Následně jsem šla do školy. S holkami jsme musely do úterý udělat kreativní úkol do marketingu na zrcadlovky Nikon. 
To bylo něco pro mne. Nenávidím, když pak úkol musíme prezentovat. Od rána jsem se třásla nervozitou a strachy. Naštěstí to dopadlo dobře, i když jsem se hodně zamotávala do vět, ale pan doktor byl spokojený, takže uffff. 

Každopádně už bych měla začít pořádně něco dělat do školy. Nezbývá už zrovna moc času a já ještě nezačala. T___T. 

Ale stížnosti nechme na jindy. Momentálně jsem na 3 dny sama doma, což si užívám :3. Hlavně v tom směru, že nemusím všechno před odchodem z bytu uklidit, ale můžu to tak nechat, než se vrátím. A znáte to, je lepší mít svůj klid. Každopádně plánuji to využít na nějaké to učení a zábavu. Například si pouštím videa od mých oblíbených youtuberů, čtu si knížku, mám v plánu si pustit Mejibray a možná i něco připsat na blog. Mám spoustu nápadů a plánů, ale jsem až moc líný člověk, ale za březen si zase vedu dobře :D. 

Uvažuji, že bych začala dělat i nějaká videa jako make-up tutorial, různé návody, hair style, hair dying, ale nejsem si úplně jistá. Uvidíme. 

A teď dotaz, na který bych ráda znala odpověď. Jaký článek byste rádi ode mne viděli? Je něco co vás zajímá? Nebojte se a piště :D. 


Žádné komentáře:

Okomentovat