úterý 22. března 2016

Gifts from China

Hi^^



Jak jsem slibovala už před delší dobou. Tady je článek s věcmi, co jsem dostala od Elwines z Číny.

Pojedeme shora zleva



1. černé podvazky - ne nenosím je do postele nebo podobně :D Nosím je, aby mi nesjížděly nadkolenka a taky to dělá hezký efekt ;)

2. růžová fluffy čelenka s leopardím vzorem - už delší dobu jsem si chtěla něco jako koupací čepici pořídit, ale tohle je materiálově příjemnější :3

3. růžová macaron - uvnitř jsou sluchátka, která mají na drátu kostičku, se kterou jde zastavovat hudba :3. Naneštěstí mi přestala fungovat, tak doufám, že půjdou opravit.

4. hvězda z pásků - je to v podstatě ozdoba na nohu, ale vidím to tak, že to budu nosit asi jinde x"D. No uvidíme.

5. růžový kelímek - pro tyhle kelímky mám slabost. Měla jsem jeden od Elwines půjčený, ale ten jsem rozbila T__T, a tak mi byl koupený nový :3333

7. růžová medvědí termoska - nejčastěji v ní tahám čaj do školy, má pro mne akorátní velikost, jenom mi chybí kelímek, takže nezbývá, než si nosit vlastní nebo to pít přímo z termosky.

8. růžová selfie tyč - vždycky mi to přišlo jako trapárna a vyhazování peněz, ale popravdě jsme s ní zažili tolik srandy, že musím svůj názor vzít zpět a říct, že někdy se hodí. Hlavně při focení outfitů, protože nemám žádné vhodné zrcadlo, kde můžu outfity fotit.

9. choker se srdíčkem - jsem velice šikovná a ten můj jsem ztratila T___T. Tak mi Elwines pořídila nový :3. Mám ho nejraději. Tyhle chokery bych mohla mít i v růžové, fialové, průhledné, bílé, modré, atd. :333 Miluji je a dokonce se líbí i moji rodině :3.

10. něco jako choker, který vypadá jako stehy - vypadá to na krku velmi dobře. Nosím ho ráda, ale ne tak často.

11. bílý choker s růžovými hroty - je to kouzelné, ale ještě jsem ho na sobě neměla. Svůj prostor podle mne dostane až s příchodem jara a léta.

12. bílý choker s krajkou a křížem - tenhle je na mne už trošičku moc. Ale plánuji ho určitě vzít na srazy nebo na focení nebo podobně :) určitě své uplatnění najde, i kdyby přinejhorším měl být obojkem pro mého plyšáka :D

13. černá rouška - naprosto praktická věcička v zimě :3. Mezi lidmi jsem jí ještě neměla, ale líbí se mi a vypadá to dobře :D

14. thermocup se Supernatural - tohle bylo asi největší překvapení 0.0. Nenapadlo by mne, že něco takového mi sežene. Nosím ho často do školy s ranní kávou se sójovým vanilkovým mlékem :3.

15. řetízek s křížem - má to být jakási napodobenina Chromehearts :D. Mám od Elwines půjčený podobný, takže spokojenost :3. Nerada nosím krátké řetízky. Nosím buď chokery nebo dlouhé řetízky s velkými přívěšky, ale sem tam si vezmu krátké, především v létě. Ideální je, když je stříbrný a já jej mohu nosit, aniž bych ho musela sundávat při koupání v bazénu a tak. Často se mi stávalo, že mi krátké řetízky zčernaly nebo zrezly :D.

16. ta růžová složená věc je ručník na vlasy, který má knoflík a ušitý je jakoby do vaku s takovým cancourem :D. Sedí dobře a díky knoflíku "turban" drží. Praktická věcička :D.

Tímto bych ještě jednou chtěla Elwines poděkovat za úžasné dárky, udělaly mi moc radost :D.

Co se tak dívám... kromě toho SPN hrnku je to všechno vesměs růžové a černé x"D. Celá já :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat