neděle 20. března 2016

Try to be...

Hi^^


V poslední době chtě nechtě se stávám tak trochu "vizážistkou". Většinou to vzniká tak, že dotyčný je moc líný nebo to prostě umím lépe... V hodně případech je to obojí :D 

V souhrnu to je asi takhle: 

- vlasy 
- účesy
- make up
- gelové nehty 

VLASY
Začalo to už dávno, kdy to bylo barvení vlasů navzájem s kamarádkou a tak to v podstatě pokračuje. Kromě toho barvím mamku i babičku a příležitostně i další kamarádky :D Není to nic profi a složitého, nejvíce experimentuji s Elwines, která je takovým mým uměleckým dillem. :D 


ÚČESY
Kromě žehlení vlasů, které dělám doma mamce běžně, jsem v poslední době zkoušela natočené vlasy, různé účesy a tak :D. Většinou na sobě, na Elwines nebo hodně na sestře. Ale opět je to takový pokus omyl. 



MAKE UP
Poprvé, co jsem to dělala jakože vážně bylo na koncert LOKA. Byla to - překvapivě - Elwines. Teď líčím nejčastěji sestru... U Elwines to bývá nalepování řas :D 

GELOVÉ NEHTY

Tohle je taková novinka. Už před nějakou dobou mamka pořídila soupravu na gelové nehty, ale ujala jsem se toho já. Zatím moc neexperimentuji, jenom si pak hraji s kamínky, laky na nehty a tak. Ale baví mě to. Zatím dělám nehty sobě, mamce a přiležitostně kamarádkám :). 

Tohle všechno mě baví a do budoucna bych se  tomu chtěla věnovat více. Zatím je to spíš taková tvorba pokus omyl, ale to bych ráda změnila. 

Ovšem tohle všechno má taky dost velkou nevýhodu. Nezbývá mi pak čas na mě. Než učešu a nalíčím ostatní, tak jsem ráda, když mi vyjde čas, abych si alespoň vyžehlila vlasy a nakreslila jednoduché linky. Což mě pak dost štve, když všichni okolo jsou krásní a já nic x"D. 

Ale zase, když mě to baví :D. Lidi jsou pak ze mě na nervy, když jim neustále upravuji vlasy a zkoumám líčení :D. Tak doufám, že do budoucna se zlepším a lidem se to bude líbit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat