pondělí 14. března 2016

I'm sick

Hi^^


Jak už nadpis napovídá, jsem nemocná. A protože nejsem člověk, který když má rýmečku a kašlíček zůstává ležet doma, chodím do školy, akorát aerobic vynechávám. Což mě mrzí. Pohyb by mi rozhodně prospěl. 

Každopádně jsem se také rozhodla, že bych měla krapet změnit jídelníček, protože to, jak neskutečně jsem díky tomu přibrala je strašné. 

Ne, nehodlám vynechávat veškeré sladké, jíst jenom zeleninovou a ovocnou stravu nebo vůbec nejíst, ale pouze omezím sladké a budu se dívat na to, jak často a kolik a co jím. 

Další takovou novinkou je, že se pokouším přejít na kosmetiku netestovanou na zvířatech. Nechci ale být úplně přísná. Pokud to obsahuje látku, která v minulosti byla testovaná, ale roky její testování neprobíhá, tak mi to nevadí. Ani neřeším vlastnictví... Např. Že NYC prohlašuje, že netestuje, ale je dceřinou společností Coty, která testuje. A nějaké produkty, u kterých nenajdu náhradu, hold budu mít... Možná, že se to ještě změní, ale zatím to nechám takhle. 

O tomto tématu se článek ještě objeví ;) 

Co vy, jaký máte na podobné věci názor?  Hledíte na to, aby kosmetika nebyla testovaná na zvířatech a bylo to potvrzené značkou, nebo vám stačí, že to společnost prohlašuje nebo na to vůbec nehledíte? 



Žádné komentáře:

Okomentovat