čtvrtek 10. března 2016

Shopping for hair (Tangle Teezer)

Hi^^



Zkrátím to. Poslední část ohledně návštěvy Elwines v Ostravě. Nákupy pro vlasy.

1. Syoos odbarvovače na vlasy.
Kupovala si Elwines do zásoby. Byly a poloviční slevu. Nejlepší blond barva, co se dá v drogériích koupit.

2. Keratin Kallos mask
Věřte nebo ne 1 000 ml stálo 66 korun. Na netu má tato značka dobré hodnocení. Zkoušela jsem jí zatím jednou a dělala i na vlasy moc dobře. Po pár použitích uvidíme.

3. Tangle Teezer pink leopard
Tenhle je můj. Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, jestli original nebo compact nebo s rukojetí od DeTangle nebo jak se ta značka jmenuje :D. Nakonec jsem sama sebe přemluvila a koupila si compact. Původně jsem měla mít růžovo černý, ale když jsem přišla do obchodu a viděla tam tento... prostě jsem se zamilovala :3. Pán v obchodě byl evidentně pobaven, ale byl velmi milý a rozebíral s námi barvy na vlasy. Evidentně se vyznal :D. Stál 285.

4. Tangle Teezer stříbrný
Kupovala si ho Elwines. Je sice určen pro muže, ale jde hlavně o design a hrubost hrotů je o trošičku větší, ale ne o moc. S dostupných designů to byl jediný, který se Elwines líbil.

S Tangle Teezerem jsem totálně spokojená, jasně podle pohledu poznám, že mi netrhá tolik vlasů, mám je dokonce bych řekla, i takové jemnější. Dalším plus je, že to učeše i mokré vlasy, aniž by je vytrhal. Což oceňuji, protože za mokra si musím ještě udělat ofinku jinak se jí nemůžu dožehlit :D.
Měla jsem strach, že budu mít problém s tím, že nemá rukojeť, ale popravdě mi to ani nechybí. Jedině, když si fénuji vlasy, a potřebuji si u toho pročesávat vlasy. Proto si chci pořídit ještě jeden s rukojetí na doma. Compact je hlavně pohodlný v tom, že je skladný a můžete ho brát všude s sebou.

5. Štětce na barvení vlasů
Jeden široký a dva úzké.Úzké hlavně k tomu, když používám Manic Panic nebo Directions, mají úzký kelímek a je problém se tam dostat. Cena úzkého byla tuším 12 nebo 14 korun, široký okolo 20.


Kromě Syoos barev vše kupované na vsenavlasy.cz. Sídlí v Mariánských Horách a není problém tam jít nakoupit i bez objednání na internetu, jenom se můžou lišit ceny, ale ne o moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat