středa 9. března 2016

Starbucks... again

Hi^^



Já a Starbucks... věčná kapitola x"D. Sama sebe se ptám, kdy jsem tomu propadla. Nikdy jsem kafe moc nepila ani dnes ho nemám v oblibě, ale přesto, když se najdou penízky navíc, utíkám do drogerie nebo do Starbucks.

Možná jsem krapet opožděná, ale nedostala jsem se k tomuto článku dřív.

Spolu s návštěvou Vegg go jsme zašli do Starbucks a objednali si dvě nové příchutě.



První byla Burnt Caramel latte. 

Popravdě ani já ani Elwines a tuším, že ani Takeshi nepoznali rozdíl mezi klasickým Caramel latte a Burnt Caramel latte. Já mám Caramel latte ráda, ale rozhodně, kdyby mi někdo dal, ať poznám, které je klasické, a které je Burnt, nepoznala bych to.

Jako druhá příchuť byla Mocha Rose latte. 

Tady jsme se neshodli. Mi to chutnalo moc, ale Elwines vůbec. Připomínalo mi to takové to klasické sypké kakao do pečení, které dochutíte něčím sladkým :3.Příště bych si ale koupila střední velikost. Bylo to hodně syté a pak jsem se toho přece jenom přepila díky té silné chuti.

Vidím to tak, že přece jenom zůstanu u svých příchutí, ale sem tam bych si Mocha Rose latte dala :).

Žádné komentáře:

Okomentovat