úterý 8. března 2016

Vegg go

Hi^^



Fast food a zdravá výživa? Těžko se dá tomu věřit, ale veganský a vegetariánský fast food? Nevím jak kde jinde, ale v Ostravě je to poměrně novinka.

Díky drahým FB stránkám jsem narazila na oznámení o otevření veganského a vegetariánského rychlého občerstvení jestli to tak mohu nazvat. Jmenuje se VEGG GO a >>>ZDE<<< najdete jejich FB stránky.

Nachází se v Karolině nahoře v místech kde je SUBWAY a Spicy Box a v Shoppinu v místě, kde dříve byl koutek na čtení.

Zatím jsem měla čest okusit pouze jednou, ale plánuji to do budoucna určitě znova. Ceny nejsou až tak vysoké, jak byste možná čekali, ale zase ne úplně nízké, přece jenom takové jídlo stojí.

Zašli jsme si tam po velkém nákupním maratónu s Elwines, když byla naposledy u mě, protože se mi nechtělo to jít zkoušet poprvé sama a ona je na podobná jídla :D.

Objednali jsme si Vegg Bowl s original humusem.




Úžasný je, že si navolíte salát sami :3. Vybrali jsme si cizrnový. Vypadalo to naprosto úžasně a roztomile. Vzali jsme si i bezedný kelímek.


Prvně k pití... moc se mi líbil kelímek. Ničím výjimečný a přesto měl určitou osobnost. Jestli to byl záměr nějaký marketingový tah, tak se určitě povedl. Co se týče samotného nápoje, byla to voda s citrónem a kiwi. Byla to příjemná změna oproti přeslazeným limonádám a podobně.

A teď k Vegg bowl. Vím, že velmi oblíbený je i Vegg wrap. Ten mám v plánu zkusit příště. Co se týče ceny Vegg bowl, tak myslím, že to bylo kolem 80 nebo 90 korun? Nepamatuji si přesně, ale do 100 jsme se vlezli :).

Vegg bowl se skládá ze vegg hummusu - nikdy jsem humus moc nemusela, ale asi po tomhle změním názor :) - tří Veggballs a salátem vlastního výběru.

Vegg balls si můžete koupit i samostatně tuším okolo 40 korun, což není vůbec špatné.

Jak jsem už psala, cizrnový salát jsem si zamilovala a bude pro mne těžké si příště vybrat jiný, ale musím! :D.

O Vegg Hummusu se nehodlám nijak víc bavit, byl k tomu salátu a Vegg balls naprosto božský. Páni... když to píšu mám na to chuť :3.

A naposledy jejich specialita Vegg Balls. Vzali jsme si jednu dávku i domů. Nikdy bych si nemyslela, že něco, co vypadá tak obyčejně, může tak dobře chutnat. Ani se nedivím, že je to jejich hit. Nejsem přílišný milovník zeleniny a zeleninových salátů a právě proto mne překvapilo, jak mi to všechno velmi chutnalo. Určitě to stojí za zkoušku, pokud nemáte zrovna chuť na něco typicky amerického.

Jediné, co musím vytknout, je nepraktická dřevěná vidlička. I když vypadá velmi hezky a je ekologická, špatně se s ní jí. Ale na svých stránkách pod příspěvkem, kde se o stejném problému zmínil jeden zákazník, slibovali, že se pokusí vymyslet něco nového.

Abych zmínila kromě Vegg bowl a Vegg wrap i něco jiného, mají v nabídce minimálně dvě polévky, aktuálně stálá je myslím dýňová. Potom několik druhů salátů, každý si jistě vybere a pro mlsouny raw tyčinky. Ty mám taky v plánu zkusit.

Co se týče další nabídky, prozkoumejte jejich facebook stránku, nebo možná lépe, zajděte je osobně navštívit :). V Karolině byla naprosto milá obsluha, která nám to hezky vysvětlila a měli všechno vypsané a vystavené, takže v podstatě ani dotazy nebyly třeba.


Žádné komentáře:

Okomentovat