pondělí 7. března 2016

China sweets and snacks

Hi^^



Moc ráda zkouším cizí jídlo, speciálně sladkosti a nějaké svačinky, slané věci. Proto mým přáním bylo, aby mi Elwines dovezla z Číny nějaké jídlo.

Udělala takový ochutnávací koš. A já ho - až na houby a černé vejce - ochutnala. Houby proto, že je nejím a na černé vejce jsem bohužel zapomněla.

Tak jdeme na to!

Jako první něco, co je sice z Číny, ale znám to. Jsou to Pocky :3. Několika příchutí ve velkém množství.

Jako nejlepší označuji jednoznačně MANGO, BORŮVKY a BANÁN a ještě tam byly BORŮVKY S MALINAMI :3.

Ostatní nebyly špatné nebo byly dobré, ale tohle skutečně vynikalo. Zajímavé pro mne bylo zkusit tuším ZELENÝ ČAJ nebo něco takového. V podstatě neměly žádnou výraznou chuť, ale byly dobré.

Jediné, o kterých jsme se shodli, že nejsou vůbec dobré byly ALMOND. Ono všeobecně tuhle příchuť co se týče nápojů a jídel moc nemusím. Chutnalo to až moc uměle a zůstávala taková pachuť v ústech. Takže pokud nejste milovníci této příchutě, nekupujte.


A nyní čínské dobrůdky. Jsou rozděleny do 2 kategorií na fotce.
a) chutnalo mi
b) nechutnalo mi

A pojedeme podle fotek od vrchu a zleva.

a)


1. Plněné pečivo. Nevím čím, ale bylo to výborné. Bylo to podobné hamburgerovým houskám plněné sladkou náplní.

2. V průhledném sáčku pár kuliček oříšků obalených v pálivém těstíčku. Odzkoušela jsem a chutnalo mi.

3. Červený balíček uprostřed. Byly to cucací bonbóny s nějakým kořením uvnitř. Bylo to takové jemně sladké a moc moc moc dobré. Kdo má rád sušené věci určitě je to dobrá volba.

4. Bílý sáček se zelenými kuličkami na obalu. Hrášek v těstíčku. Hotový poklad! Doufám, že mi je ještě Elwines přiveze nebo pošle. Zamilovala jsem se, tohle bych jedla pořád. Hrášek je sušený.

5. Zelené matcha koláčky. Byla to taková zajímavá chuť. Ze začátku mi to moc nejelo, ale pak jsem si to oblíbila. Jedla bych to na svačiny ve škole :D.

6. Balíček se sušeným mangem. Takové věci já můžu a mám ráda :3. Klasické sušené mango, ale velké plátky a moc moc moc moc dobré.

7. Plastová krabička pod matcha koláčky. Jsou to medové koláčky a mohu říct, že to je nejlepší medová věc, kterou jsem kdy jedla. Při mém pobytu jsem to celé snědla x"D. Omlouvám se Elwines.

8. Čokoládové čipy Lay's. Hodně jsem o nich slyšela a jsem člověk, který si namáčí hranolky do zmrzliny a slaný popcorn do nutely. A jak jsem předpokládala, chutnalo mi. Taky prosím další balíčky :3. Pokud se bojíte, že chuť čokolády bude moc výrazná, nebojte se. Byla slabší a dobře se doplňovala s chutí čipsů.

9. Bílé balení s nápisem HAWTHORN. Raw plátky nebo taky syrové plátky tuším brusinek? Nebo něčeho takového? Páni, tohle bych taky jedla pořád. Sladká příjemná chuť, ani nebyly moc tuhé na moje zuby, což bylo fajn. Jedla bych to denně.

10. Balené bílé bonbóny. Karamelově kokosově mléčné cucavé bonbóny. Chutnaly mi, ale zase nebylo to nic až tak výjimečného.

11. Malý balíček dole. Popsala bych to jako linecké těsto namočené v mléce naplněné chutí ananasu. Velice dobré, brala bych si to místo musli tyčinek a podobně.




b)



1. Červený balíček s modrým vrchem. Byly to sušené fazole v nějakém údajně pálivém obalu. Nechutnali mi, pálivá chuť nebyla špatná, ale ty sušené fazole nebyly dobré.

2. Žlutý balíček s modrým vrchem. Opět sušené fazole v nějakém obalu. Byly ještě míň dobré, jak ty první. Neměly žádnou chuť. Jakobych jedla věc, která se rozpadne na prach... nic moc.

3. Balíček sušených plátů řas. Elwines to jí jako čipsy ale mi vůbec nechutnaly. Mám sušené řasy ráda, ale s něčím ne čistě samotné.

4. Balíček s krevetou. Nechutnalo mi to, přišlo mi to jako levné křupky, které se běžně kupují malým dětem akorát je někdo poprášil krevetovým kořením nebo jak to nazvat. Za mne rozhodně ne.

5. Balíček oříšků v těstíčku. Prvně mi vůbec, ale vůbec nechutnali, ale po dvou dnech jsem jim dala druhou šanci a věřte nebo ne, spořádala jsem celý balíček - nenažranec to ale jsem x"D. Takže to přesuneme do balíčku, co mi chutnalo.

Je tu někdo další, kdo rád zkouší takové věci? ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat