čtvrtek 19. května 2016

HAIR PRODUCTS - APRIL 2016

Hi^^



Kromě produktů, které jsem postovala posledně, a které jsou stejné jako ochrana při žehlení vlasu, domácí levandulový olej atd. je pár věcích nových.



«  PURITY VISION                                        kokosový olej
«  Alterra                                           šampón na vlasy
«  Alterra                                           balzám na vlasy
«  got2be                                           lak na vlasy
«  Alverde                                        šampón na vlasy


Jako první je BIO Kokosový olej značky Purity Vision. Kupovaný v DM. Nepoužívám ho nějak často, protože mi vytahuje z vlasů barvu, ale jednou za čas - tak 3 až 4 týdny - ho použiji a je znát rozdíl. Celkově je to užitečný pomocník... Lze ho použít v kuchyni, v péči o vlasy, pleť a přidává se do domácích bath bomb, které mám v plánu zkusit vyrobit. 



Otázku šampónů a balzámu na vlasy řeším neustále. Ještě jsem nenašla žádného stálého favorita. V minulém Hair products jsem mluvila o Swiss O-par, které mám vážně ráda, ale zkusila jsem tentokrát veganské produkty z Rossmannu značky Alterra. 

Šampón je takový gel bych řekla, voní pěkně, spotřebujete ho ale díky jeho konzistenci více. Použila jsem ho asi dvakrát nebo třikrát a šla si koupi nový. Nejde o to, že by byl špatný, ale s mými barevnými vlasy si nerozumí. Za ta dvě umytí, mi vymyl barvu jako jiné šampóny za celý měsíc. Ale nevyhodila jsem ho, používám ho na umývání štětců :D. 

Co se týče balzámu, jsem naprosto spokojená. Krásně voní, sice taky trochu tahá barvu, ale ne tolik, aby to bylo nějaké jiné oproti jiným. Co na něm miluji, je jeho konzistence. Nenávidím totiž úplně tekuté skoro vodové balzámy, které má ráda moje mamka. Tenhle je skoro konzistence krému a to mi naprosto vyhovuje :3. Spotřebuji ho stejné množství jak toho tekutého, možná i méně. Někdy do něj přimíchám levandulový olej a dávám si to jako masku na vlasy. 


Lak na vlasy got2b jsem koupila ve slevě. Mám tuhle značku ráda a lak nesmrdí, ale hezky voní, teda alespoň mi :D. Navíc hezky drží, ale zase neslepuje úplně vlasy. Není to úplně silný fixátor, šílené účesy bych s ním neudělala, ale pro moje natáčení a rovnání vlasů naprosto vyhovuje :). 


A jako poslední šampón, který jsem si koupila místo toho od Alterry. Je to opět značka drogerie, tentokrát DM. Značka Alverde, měla by být přírodní. Alverde kosmetiku moc nemusím. Přijde mi strašně těžká, taková mazlavá a hlavně mi nevoní x"D. Asi jsem divná. Ale šampóny mají super. Tenhle krásně voní a je určen přímo pro barvené vlasy a skutečně jde poznat rozdíl na mých vlasech při použití oproti Alterry.



3 komentáře:

  1. Ahoj, prosím o radu :-) Koukám že máš zkušenosti se značkou Arctic fox, ráda bych jí zkusila ale v ČR není k dostání. Když ji objednáš z Amazonu, tak neplatíš clo ani poštovné? Aplikuješ na suché nebo mokré vlasy, jak dlouho necháváš působit? Za jak dlouho je potřeba ji obnovit? Pokud už to tu někde máš zmíněné, tak se omlouvám ale nestíhám pročíst všechny články :-) Díky moc. Dee.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    Arctic fox zatim neni bohuzel dostupna v CR. Abych neplatila clo, objednavam z amazonu UK. Nejblize je sice Nemecko, ale tam maji zbytecne vysoke ceny. Postovne jsem platila vzdy, ale pokud se treba clovek s nekym domluvi a objedna se vice tak se da postovne rozdelit mezi objednavajici.

    Co se tyce aplikace nejidealnejsi je si shlednout doporuceni a rady na youtube Kristen Leanne, ktera znacku vlastni se svym manzelem a sama ji pouziva a ma video jenom o tom, jak barvu aplikovat, jak ji nechat dlouho, co za produkty jsou dobre a tak...

    Jinak moje zkusenosti. Nechavam barvu pusobit minimalne! 3 hodiny nekdy i pres noc zalezi jak moc tmavou/sytou barvu chces. Vlasy myju jenom studenou vodou samponem urcenym primo na barvene vlasy. Aplikuji vetsinou na vlhke vlasy, pred barvenim totiz vlasy umyvam prirodnim samponem bez kondicioneru, necham trochu proschnout a pak aplikuji. Obnova barvy je individualni. Musis pocitat s tim, ze napoprve se to vzdy vymyje rychleji. Po nejakem 3. 4. Barveni uz to nebude takove rychle. Pokud chces svetlou barvu nebo hoooodne tmavou tak musis pocitat s tim, ze to budes muset barvit casteji tak 3-4 tydny. Ja osobne si davam tmavou barvu a tu si nechavam dokud nevybledne uplne takze klidne barvim jednou za 2-3 mesice :).

    Ale fakt radim juknu se na ten youtube, tam Kristen vazne ma videa ciste o tom i jak aplikovat a podobne a jeji rady funguji, alespon za me, a ma to prehledne. :)

    Neki ver Leth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za odpověď a cenné rady :-) Určitě se na youtube Kristen podívám. Musím říct že Kristen znám z IG, ale netušila jsem že právě ona tuto značku vlastní a ani jsem nevěděla že má YT kanál. Tak ještě jednou děkuju. Dee.

      Vymazat