pondělí 22. února 2016

PRIMARK

Hi^^




Tak shopping z Primarku :D. Není toho až tolik, jak byste asi čekali. Začneme hezky pěkně zleva. Nemám detailní fotky :D.

1. Balíček černých gumiček: Všechny různě hrubé, naprosto ideální pro dělání účesů. - 1 nebo 1,5 euro

2. Svíčka Scented Candle s vůní sweet vanilla & coconut: Lituji, že jsem si jich nevzala víc, jsou úžasné :3 - 1 euro

3. Set na barvení vlasů růžový: Naprosto nezbytná věc pro mne a ještě v růžovým :3 - 1,5 euro

4. Dva laky na nehty: takové neutrálnější barvy. - každý 1 euro

5. Svíčka Scented Candle s vůní cinnamon maple: Spoustě lidí to smrdí, ale já jsem z ní naprosto unešená :3. - 1 euro

6. Látková taška DONUT TALK TO ME: Nerada nosím igelitky a už delší dobu jsem si něco takového chtěla pořídit a tohle je prostě potisk pro mne :3 - 1 euro

7. Černé punčochy obyčejné: Prostě klasika, která se nikdy neztratí - nemám tušení asi mezi 1-2 euro?

8. Černé potrhané punčochy: Kupované tuším ve slevě, asi 1 nebo 1,5 euro

9. Thermo cup se sloníky: jeden z dárků tuším 3 euro.

10. Průhledný deštník s motivy Londýna: Na fotce nahoře. Už dlouho jsem takový chtěla. V Primarku jsem na něj narazila náhodou a dokonce jsem si mohla vybírat. Byl tam i nádherný s Bambim, ale byl drahý a tolik se mi za deštník dávat nechtělo, protože jsem netušila, kolik věcí a za kolik mám v košíku x"D. - 5 euro

11. Látková taška Disney se Snow White (Sněhurkou): V poslední době ujíždím na pohádkách. Nejideálnější by byla červená karkulka, ale i Sněhurka byla úžasná :D. Díky tomu jsem začala opět nosit červenou - 4 euro

12. Spirálovité gumičky: Položené na tašce se Sněhurkou (růžové). Ještě jsem nikdy žádné neměla a náhodou jsem na ně narazila :D. - Tuším 1,5 nebo 2 euro

12. Ponožky s kočičkami (černé): Tři páry ponožek s motivy kočiček. Jeden z dárků :D - Netuším mezi 1,5-3 euro?

13. Ponožky s králíčky (růžové): Tři páry ponožek s motivy králíčků :333 - Opět netuším mezi 1,5-3 euro?

14. Hot bottle ve tvaru králíčka: Nad tímhle jsem hodně váhala. Stála jsem tam asi 10 minut a zvažovala. Elwines mne nakonec přemluvila a popravdě... jsem moc ráda :3. Když je mi zima, uvařím si čaj, naplním králíčka a tisknu ho k sobě, popíjím čajík a dívám se na film. - popravdě, teď nevím jestli to bylo 6 nebo 8 euro :D Ono každá láhev stála jinak podle motivu.

15. Panda zrcátko: Koupeno ve slevě, protože takových blbostí nikdy není dost :D - 0,5 euro

16. Vlhčené zelené ubrousky: prostě tak :D je to užitečné. Dva balíčky - 2,5 euro

17. Antibakteriální gely: mohla jsem si jich opět koupit víc, krásně voní, což je velké plus :3 - každý 1 euro

18. Mikina/svetřík/triko s potiskem králičích hlav: Našla jsem to opět v košíku se slevami :3. Mám z toho velkou radost :D. - 3 euro


Tak to je z mého nákupu vše :D. Zpětně lituji toho, že jsem si tam nekoupila víc oblečení, ale zase se mi tam nic nelíbilo natolik, abych si to vzala. Možná mít více času, tak ještě něco najdu. Příště rozhodně více času a pravděpodobně do zásoby více peněz :D. Rozhodně si příště chci přivézt více věcí a hlavně nějaké pyžamo - mám jich málo že x"D - více spodního prádla a ponožek :D a tak dále.

Už i tak nám prodavačka podávala dvě plné tašky velkých rozměrů. Jedna vydržela tak tak domů a roztrhla se x"D.

A jako bonus, fotka společného nákupu:


Žádné komentáře:

Okomentovat