čtvrtek 21. ledna 2016

Starbucks

Hi^^



O Starbucks jsem tu už mluvila. Ale stejně se o něm budu zmiňovat zase a znova. Na to, jak nepiji kávu, tak jsem si tenhle podnik zamilovala. Škoda jen, že je to dražší, takže tam nemůžu chodit často, protože vyhodit veškeré peníze za kafe... to by u mne asi nešlo x"D.

Původně jsem měla v plánu napsat o třech vánočních příchutích, ale nestihla jsem zkusit čokoládu. Což je mi celkem líto, protože horkou čokoládu mám strašně ráda.

Jako první jsem zkusila slavné Gingerbread latte a musím říct, že je skutečně tak dobré, jak se tvrdí. Je sladké a úplně nejlepší na něm jsou kousíčky perníku. Dala jsem si ho pak ještě jednou. Je škoda že právě toto a dýňové latte nemají v nabídce stále.

Dále jsem z vánoční nabídky zkusila Toffee nut. Tohle bylo na mne moc silné. Nebylo až tak sladké, ale bylo dobré. Kdo nemá rád starbucksové sladké příchutě, je tohle určitě dobrá volba. Tak kdyžtak příští rok.

Nedávno jsem zkusila taky nové Coconut latte nebo-li latte s kokosovým mlékem.. Není to opět tak sladké, ale já mám kokosové mléko ráda, takže mi chutnalo. A vždycky se dá do toho přidat cukr že :D. Určitě doporučuji těm, kdo nemají moc rádi klasické mléko nebo ho nemůžou a nemají rádi příliš sladké kafe.

Jinak si běžně dávám buď nějaké frappuccino nebo caramel latte a nebo vanilla latte. Dávám si hnědý cukr dva až tři podle toho, jak je nebo není kafe sladké a přisypávám si skořici. Je to takový můj rituál.

Ovšem posledně jsem byla s Takeshi a ta mi řekla takový trik :D. Nechat si dát do Vanilla latte místo klasického mléka sojové. Mělo to úplně jinou chuť a dokonce bych nepotřebovala ani cukr. :D.

Nikdy si nedávám Starbucks do klasického hrnku, vždycky si ho beru do papírového kelímku, i když si s ním pak sednu. Je to takový zvyk a líbí se mi to mnohem víc taky proto, že mi tam napíšou moje jméno a navíc kolikrát mají i zdobené kelímky :D. Když kelímek přinesu domů, umyji ho a používám buď nějakou dobu na čaj nebo na pití nebo na tužky a tak :D. Má to praktické využití.

Nejraději si ho beru s sebou do školy na ranní přednášku. Udrží mě to vzhůru, protože kolikrát jedu z domu autobusem a pak vlakem a je to komplikovaná a dlouhá cesta, hlavně v zimních měsících, kdy dorazím do Ostravy o hodně dříve a nemám co dělat. Ale nebývá to tak často :D.

A teď malý spam fotek Starbucks a moji maličkosti.





A co vy? Jaké je vaše oblíbené nebo jaký rituál máte?

Žádné komentáře:

Okomentovat