pátek 15. ledna 2016

I passed my exams

Hi^^


Jak napovídá nadpis, úspěšně jsem zvládla všechny zkoušky a tak mám na chvíli klid. Alespoň od školy...

Mám teď spoustu plánů a povinností, takže i když jsem si myslela, že budu aktivní na blogu, tak asi nebudu :D 

Stále plánuji hodně článků, ale není čas :D. Hlavně proto, že se mi vrátila Takeshi z Anglie a než pojede zpátky, chci s ní trávit co nejvíce času. 

Každopádně plánuji si udělat výlet do Brna a možná i do Vídně, ve které jsem nedávno byla, ale ještě jsem nebyla schopna o tom napsat :"D. Takže to asi skloubím dohromady. 

O víkendu jdu do práce, protože teď budu mít velké výdavky x"D. 

Tak mi držte palce, ať se to povede, protože ze zásady mi nic nevychází :"D a mám tolik plánů, ale tak málo času... 




Žádné komentáře:

Okomentovat