pondělí 28. prosince 2015

Original Source (recenze)

Hi^^



V poslední době došlo k obrovskému trendu co se týče tzv. vegan věcí. Jsou to věci přírodního původu, které neobsahují cokoliv, co by se týkalo živočišného materiálu. Popravdě, sama jsem tomu celkem propadla. U mne nejde ani tak o módní trend, ale spíše proto, že poznám rozdíl mezi chemickými a čistě přírodními věcmi.

Značka Original Source je z Anglie. Poprvé jsem o ní slyšela na blogu Moa, o které jsem tady už mluvila. Zde jejich stránky Donedávna nebyla - alespoň, co tak vím - k dispozici u nás. Náhodou jsem šla do DM drogerie s tím, že koupím babičce nějaký sprchový gel s vůní kokosu na Vánoce a hle... skoro jsem ani tomu nevěřila. Vzala jsem lahvičku a přivoněla si. Popravdě, nedá se to srovnat s jinými sprchovými gely, které jsou na chemické bázi. Hlavně ten levandulový. 

Takže jsem babiččce koupila kokosový a mamince levandulový,

Za pár dní jsem se do prodejny vrátila a koupila tatínkovi Mint and Tea tree a sobě Vanilla and Raspberry :D. Voní to silně a krásně to provoní koupelnu, ale na vás ta vůně není vůbec otravná a příliš silná. Mamka i babička byly nadšené, hlavně tou levandulí, protože si dělá domácí levandulový olej a právě tenhle gel voní úplně stejně. 



Má to hezký text na zadní části, který mluví o lásce k přírodě a nabádá k recyklaci tohoto obalu. Je to milé a moc se mi to líbí :3. 


Jen je mi líto, že jsem nenašla další produkty této značky. Minimálně mýdlo na ruce bych si od nich ráda koupila. Prozkoumejte jejich stránku, která určitě stojí za to. Úžasný je i text na láhvi, který je u každé vůně jiný :3. A cena? Na to, že je to vegan a tak stojí 60 korun... byla jsem příjemně překvapená. Já jsem se zamilovala a vidím to tak, že dlouho u mne žádný jiný sprchový gel neuvidíte :D. Ještě jsem tam viděla citrónový, určitě pokud vám chybí sprcháč, šup do DMka a najděte si svoji oblíbenou vůni :3






2 komentáře:

  1. Tak tohle vypadá naprosto skvěle :3 asi si taky nějaký pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite fakt to stoji za to :3 chci dmko prohkedat jestli tam od nich nemaji jedte neco

    OdpovědětVymazat