pátek 18. prosince 2015

50 facts about me :D

Hi^^


V poslední době nemám na nic čas. To víte... Škola, zápočty, zkoušky, Vánoce, nervy atd. atd. 

Mám připraveno plno nápadů na články, mnohé rozepsané, ale není čas... Ale určitě s tím brzy pohnu :). 

Tento nápad jsem si převzala od Moa, o které jsem se už tady zmiňovala. Ona to sice podala ve formě videa, ale já na videa nemám nervy x"D a nechci abyste mě museli poslouchat. 

Sepisuji to spíše ze zvědavosti, co tady všechno na sebe prozradím :D pokusím se o nějaké zajímavosti. 

1. Moje přezdívka Neki vznikla ze slova Neko, což je japonsky kočka 
2. Neki vnikla na jedné procházce s Nikou. 
3. Nejím sýry, nedávno jsem se naučila jíst hermelín, ale jinak nic. 
4. Studuji na ekonomické fakultě. 
5. Vždy jsem měla jednoho plyšáka, kterého jsem s sebou brala všude a pořád, dříve to byl bílý králík Bělka a teď příšerka Ko-chan. 
6. Ráda se oblíkám twins (stejné oblečení s nějakou kamarádkou), ale vím, že ta druhá v tom vypadá lépe.
7. Nerada hraji počítačové hry. Raději se dívám, jak ji někdo hraje. 
8. Ve školce jsme si hráli na X-many a já byla Storm 
9. Chci tetování a piersingy 
10. Někdy mám problém cítit s lidmi
11. Mám spoustu zvířat (v současnosti psa, kočku, kocoura, kanárka, dvě králičí samičky, dvě morčata, činčilu, tři křečíky, rybičky. 
12. Vypomáhám ve středisku volného času. 
13. Když jsem nastoupila na střední, přestěhovali jsme se na vesnici. 
14. Pořád se více cítím jako mestská holka. 
15. Mám mladší sestru
16. Chtěla bych dělat nějaký moderní tanec nebo nějaký zajímavý sport
17. Mám ráda skupinu Mejibray speciálně Koichiho :3 
18. Zamilovala jsem si švédskou hudební scénu: Yohio, Endigo, Petri atd. 
19. Po základce jsem si hned o prázdninách obarvila vlasy.
20. Když mne chytne šílená nálada, jsem schopna každý týden změnit barvu vlasů
21. Jediné, co se mi na mně líbí jsou moje oči. 
22. Nemám ráda svoji přirozenou barvu vlasů. 
23. Okolo 15 jsem nenáviděla růžovou, ale teď ji miluji. 
24. V současnosti mám fialové vlasy (kdo ví na jak dlouho ;))
25. Nejím spoustu věcí (dost druhů zeleniny a ovoce)
26. Bez čokolády a zmrzliny se neobejdu
27. Chtěla bych cestovat a znovu navštívit Londýn a Nizozemsko. 
28. Mám strach (ne úplně panický) z létání. 
29. Bojím se tmy a proto, když jsem sama doma nebo v pokoji spím s rozsvíceným světlem
30. Chtěla bych žít zdravějším životním stylem, ale nedaří se mi to
31. Díky neznámé nemoci hůř slyším, což se zhoršuje pokaždé, když jsem ve stresu. 
32. Vždycky potřebuji mít osobu, které se můžu kdykoliv a s čímkoliv svěřit a jsem na ní závislá. 
33. Už dvakrát jsem se hnusně pohádala a následně se přestala bavit s - v té době - nejbližší osobou. 
34. Někteří lidé dookola si myslí, že má nejlepší kamarádka je moje přitelkyně a spíme spolu :D 
35. Tyto prázdniny jsem poprvé byla na dovolené bez rodičů nebo nez prarodičů jenom s Elwines 
36. Mezi mé nejoblíbenější svátky patří Halloween 
37. Často se chovám jako malé dítě 
38. Často chodím s odrbaným lakem
39. Mám problém sehnat dobrý make-up mám příliš suchou pleť 
40. Chtěla bych mít rovné a dlouhé vlasy 
41. Více jak počítač používám mobil 
42. Píšu si stále s Elw jsem na tom závislá, ať už je to rpčko nebo si jen tak povídáme o různých věcech
43. Ve městě mě neuvidíte bez make-upu, ale na vesnici mi to nedělá problém
44. Nepamatuji si jména lidí, ale jaké má kdo zvíře a jak se jmenuje většinou ano
45. Nerada se dívám na filmy nebo seriály sama. 
46. Jsem dost pověrčivá a věřím v napřirozeno 
47. Děsím se věcí okolo smrti a doposud jsem se s detaily mého trápení nikomu nesvěřila... 
48. Když jsem naposledy viděla Elwines, vylezli jsme na průlízku a šermovali se s tyčkama od cukrové vaty
49. Nerada mluvím s cizími lidmi a vcházím do místa, kde jsem nikdy nebyla a není někdo se mnou. 
50. Nevěřím, že se mi sny splní beru je spíše skepticky. 

A bonus

51. Často řeknu lidem ne, ale doufám, že mě budou přemlouvat, protože až přemlouvání mi dodá odvahu to zkusit a udělat. 
52. Často mám chuť udělat něco šíleného, ale bojím se, co na to ostatní. Ale někteří mě už viděli tak vyvádět. 
53. Nikdy jsem se neopila, protože mám strach, že bych se nehlídala a neovládala a udělala nebo řekla bych něco, čeho bych potom litovala 
54. Nesnáším holení, v zimě patřím k těm holkám, co mají zimní srst :D
55. V pokoji mám na zdi kočičí oči. 
56. Nemůžu se rozhodnout, jestli mám radši králíky nebo kočky. 
57. Vždycky jsem chtěla dělat dog dance nebo agility
58. Zamilovala jsem se do rasy psa, kterého si chci jednou pořídit
59. Když jím například Deli nebo zákusek, rozpitvám to na části a jako poslední jím to nejlepší
60. Když jdu něco ne úplně určitého koupit (třeba dneska dárky pro kočku) projdu i více obchodů klidně i v jiných částí města a pak se vrátím klidně i do toho prvního nejdál, abych koupila to, co se mi zdá nejlepší. 


Tak doufám, že jste se pobavili :D Prvně jsem nevěděla, jestli dám všech padesát faktů, ale nakonec jich bylo 60 :D. Pokoušela jsem se dát dohromady nějaké zajímavé... Mám ještě něco v záloze, takže možná se tu ještě něco objeví. 

Elwines, Niko? Výzva pro vás! Do komentářů, na tumblr nebo treba jinde napište 50 faktů o vás :D 


2 komentáře:

  1. Některé fakta mě o tobě překvapili :D tak tedy tady něco o mě:

    1. Vystřídala jsem spoustu přezdívek a stále je dle situace střídám.
    2. Začala jsem se víc starat o svou stravu a omezila jsem maso.
    3. Cvičím jógu :D
    4. Ráda si kupuji nové knihy.
    5. Moje nejoblíbenější zvíře je kočka.
    6. Občas si myslím že jsem udělala/řekla něco trapného a pak se tím celý den trápím :´D
    7. Nemám zájem odstěhovat se do zahraničí.
    8. Jako menší jsem nesnášela školu a bojkotovala jsem jí ale co jsem přešla na střední procházím jen s jednou trojkou a to z matematiky. :D
    9. Mám panický strach z rakoviny.
    10. Učím se znakový jazyk.
    11. Jsem geek.
    12. Jsem jako magnet na míče. Vždycky mě trefí :D
    13. Jsem introvert.
    14. Snadno se pro něco nadchnu ale málokdy to dotáhnu do konce.
    15. Moje nejoblíbenější barva je černá.
    16. Nedělá mi problém dát někomu drahý dárek protože mě těší že z něj má daná osoba radost.
    17. Všechno nechávám na poslední chvíli.
    18. Když mi někdo něco dluží je mi trapné si o to říkat.
    19. Na fotkách si připadám ošklivá.
    20. Ráda chodím do kina.
    21. Chtěla bych dělat cosplay.
    22. Nejsem natolik zajímavá abych napsala 50 faktu o sobě ale zkusím ještě na něco přijít :D
    23. Mám ráda historii.
    24. Mám ráda psy ale trochu se jich bojím.
    25. Děti mě iritují.
    26. Když se s nějakým člověkem cítím opravdu dobře jsem schopna se do něj zamilovat. V této chvíli na vzhledu ani na ničem jiném nezáleží.
    27. Bojím se spát na zádech.
    28. Chtěla bych tetování ale nemohu se pro žádné rozhodnout.
    29. Moje nejoblíbenější roční období je léto a podzim.
    30. Naprosto postrádám hudební sluch.
    31. Kdybych si měla vybrat super schopnost zvolila bych si shapeshifting. Jako Mystique z X-Men :D
    32. Nedá se říct že se klaunů vyloženě bojím ale nemám je ráda.
    33. Už vážně nevím co víc o sobě napsat. :D
    34. Chtěla bych si pořídit druhou kočku.
    35. Jsem přecitlivělá, pořád slzím, smrkám a kýchám.
    36. Prý mám alergii na psy ale nikdy se u mě neprojevila. :D
    37. Občas se věnuji kreslení.
    38. Bojím se mluvit před lidmi.
    39. Rozčilují mě hlasité zvuky jako hlasitá hudba, křik, zvuky jako prasknutí balónku.
    40. Po škole si musím vyhradit chvilku pro sebe a jen relaxovat.
    41. Když mám opravdu velký vztek tak brečím :D
    42. Protože jsem jako malá školu bojkotovala tak si od té doby někteří členové rodiny myslí že jsem hloupá a nevěří že mám na maturitu nebo na vysokou školu.
    43. V oblečení se musím cítit pohodlně.
    44. Dělá mi problém udržovat kontakt s lidmi. A to i s těmi které mám ráda.
    45. Často zbytečně stresuji.
    46. Neumím získávat nové přátele.
    47. Chtěla bych se jednou podívat do Japonska.
    48. Jsem příznivce sarkasmu.
    49. Plochu počítače mám víc uklizenou jak svůj pokoj.
    50. Tohle mě stálo velké úsilí. :D
    Uf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neco jsem o tobe taky nevedela, ale nektere veci me dost pobavili :D diky ze ses zamyslela a napsala 50 faktu o sobe :D kdyz jsem tohle cetla napadlo me plno dalsich veci co jsem mohla napsat o me a taky ze nejake veci mame dost spolecne :D btw co te asi o me prekvapilo nejvice cos nevedela :D

      Vymazat