pondělí 16. listopadu 2015

KURI PETS

Hi^^





Tenhle článek bude trochu spešl a nepředpokládám, že něco podobného se tu ještě objeví, ale tohle jsem si nemohla odpustit :D. Někteří ví, že jsem si úspěšně pořídila po Xletech nadávání nový mobil – ale ten starý jsem oplakala, kdyby zvládal veškeré aplikace a neměl pár problémů, měla bych ho doteď… vytvářím si k věcem citový vztah a je to pro mne těžké x“D, ale o tom jindy… nebo možná nikdy - a postahovala jsem si, co se dalo. Dalším faktem je, že já nehraji moc hry. Ani počítačové, ani žádné Nintendo, Playstation (ten jsem držela v ruce všehovšudy dvakrát) a na svém mobilu jsem měla naposledy PixWords a 2048plus. No, ale mám slabost pro roztomilé věci… a tak když mi při mém asi třetím nebo čtvrtém kole PixWords začal házet na obrazovku ikonku roztomilé příšerky, neodolala jsem a klikla.

Nasměrovalo mne to ke stažení aplikace Kuri Pets. A tímto u mě začala taková malá závislost. Kuri Pets se moc neliší od „Tamagoči“ nebo „Poua“. Prostě se staráte o virtuální zvířátko, krmíte ho, čistíte, hrajete s ním hry, dáváte mu léky, sledujete s ním telku… propadla jsem tomu. Něco co mě hodně zaujalo je fakt, že v tomto případě nestojíte na místě, ale posouváte se dopředu. Staráte se o příšerku, která vám při dobré péči vyroste. A pak je na vás, zda si ji necháte nebo ji prodáte. Prodejem za ní dostanete peníze a hvězdičky, které vám odemknou další level.

V dalších levelech dostanete přístup k novému jídlu, novému vybavení, novým tapetám a podobně. Co se týče počtu příšerek je jich na 11 stránek, kde na jedné je tuším 12 nebo možná více příšerek. Co mi trochu vadí, nemůžete moc ovlivnit výběr následující příšerky. Dostanete na výběr ze šesti boxů a náhodně si vyberete vejce, ze kterého vyskočí nějaká příšerka.

Plusem pro některé je, že aplikace je dostupná i v češtině. Po nainstalování automaticky naskočí angličtina, kterou si v nastavení můžete snadno změnit. Zezačátku to chce trochu proklikat veškeré záložky a ikonky, protože třeba výběr odměn za splněné bonusové úkoly neprobíhá automaticky.
V současné době jsem prodala tuším dvě příšerky, dvě si ponechala a jednu momentálně vychovávám. Co mi vadí je fakt, že si nemůžete nechat libovolné množství příšerek. Teda můžete, ale za cenu pěti krystalů, které se těžko shánějí.

Ono záleží jenom na vás, jak moc se jim věnujete, ale tak jednou denně by bylo fajn je nakrmit, umýt, pohrát si s nimi a pak je poslat spát. Jednou denně taky můžete zatočit kolem štěstí a vyhrát nějaký bonus ať už to jsou peníze, laboratorní pomůcky, jídlo nebo krystaly.

Her, které s příšerkou můžete hrát je celkem dost, a jsou skutečně jednoduché. Takové oddechovky. Celkem jsem si je oblíbila, a velmi často budím příšerku jenom proto, abych si mohla nějakou zahrát :D.

Podělím se s vámi tedy o pár mých příšerek.





A ještě něco málo z netu.




Pokud vás takové věci baví a máte rádi roztomiloučké věci, za mne můžu tohle doporučit :D. Plánuji si stáhnout ještě něco, kde budu moci se svoji postavou navštěvovat jiné kamarády, jenom tak pro zábavu.


Žádné komentáře:

Okomentovat