úterý 22. prosince 2015

Christmas table decoration

Hi^^



Loni ze mne spadlo břímě dělat dekoraci na vánoční stůl. Letos se ale mamka rozhodla, že chce, ať ho opět udělám já.

Na svátek jsem dostala tavnou pistoli, a tak to letos bylo mnohem více jednodušší a také se mi tím rozšířily možnosti, protože nemusím řešit, zda to půjde nějak zadrátkovat nebo zabodnout.

Letos jsme si dělali i vlastní ozdoby na stromek, ale ten ještě nemáme doma a ani nazdobený, a proto nemám fotky.

První svícen, který si mamka přála byl ze svíce, kterou dostala od mamky Elwines na Mikuláše :D. Tohle byl jenom takový hokus pokus rychle tam něco dát, ať to nějak vypadá. I fotka je špatná, ale pro představu stačí.


A nyní hlavní dekorace... letos poprvé, co nezapichuji do pěny nebo do hlíny, ale skutečně jsem slepila dřívka různých odstínů a na to lepila další a další dekorace. Letos do červené, protože zlatou hodláme vynechat i na stromku. Jsem zvědavá, co z toho letos vznikne. 


Mi osobně se tenhle svícen nebo dekorace líbí. Mamka uvažuje, že přidá pár živých kvíteček, ale to se ještě uvidí. Mi se to líbí, tak jak to je. 


Co vy? Preferujete vlastoručně dělané věci nebo raději kupujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat