úterý 10. listopadu 2015

ARCTIC FOX HAIR COLOR


Hi^^




Troufnu si říct, že pro své okolí jsem ta, která má barevné vlasy. Zábavné je, že i moje příbuzenstvo mne kolikrát vidí po dlouhé době a pokaždé mám novou barvu vlasů. Ono jedna barva mi pokaždé vydrží různě dlouhou dobu. Přijde takové období a já musím změnit barvu nejlépe okamžitě, což se podepisuje na kvalitě vlasů, zvláště když jdu z černé permanentní do blond x“D.

Vynechme část, kdy jsem si v létě asi 5x měnila barvu a přejděme k letošnímu podzimu. Pro ty, co se v tom moc nevyznají, tak neobvyklé barvy jsou většinou polopermanentní, tedy jsou smývatelné. Proces jejich aplikace, aby to vydrželo co nejdéle, je poněkud zdlouhavá a vyžaduje hooooodně času hlavně co se týče doby působení, která se může vyšplhat i na 5 hodin :D.

Co se týče značek, mám zkušenosti s celkem asi 4mi. První, kterou jsem kdy použila byla nejlevnější polopermanentní barva, která snad na trhu kromě tužidel existuje. Značka je tuším Ellise, ale jistá si nejsem, je to celkem dávno.

Další ,a mnohem více známější, jsou značky Directions a Manic Panic. A taky pěkně drahé :D. Manic Panic je o něco dražší, ale tuším, že jejich objem je o něco větší. Manic Panic jsem měla tuším třikrát. Jednou to byla světlá růžová, která ale nechytla pořádně, podruhé jsem měla tmavě modrou od Elwines a naposledy jsem jí přimíchávala do Directions, abych dostala fialovější odstín. Direction jsem používala dost dlouho, ale o tom možná někdy jindy.



Před LedaBunny jsem se dozvěděla o značně Arctic Fox. Přišlo to zrovna vhod, protože jsem měla chuť změnit barvu vlasů. Nevýhodou možná je, že Arctic Fox má velmi malé množství odstínů s porovnáním s Manic Panic a Directions. ALE! Odstíny, které zvolili, jsou nádherné, takže kolikrát ani nepotřebujete žádný jiný. Navíc mají silný white toner, kterým lze barvy zesvětlit a samozřejmě samovolně mezi sebou míchat J.
Dohodli jsme se s Elwines, že si to teda objednáme, protože poměr velikost balení:cena, vychází lépe jak u Manic Panic nebo Directions. Ale poštovné je do ČR dost drahé a to nepočítám CLO, takže to vychází možná dráž.




Po dlouhé debatě jsem se rozhodla pro fialovou. Zvolila jsem Purple Rain, protože jsem se bála, že Violet Dream by byla na světle moc do růžové, což se mi u fialové nelíbí. Chtěla jsem po delší době tmavší vlasy a tak jsem to ani neplánovala míchat.

Už ani nevím, jak dlouho trvalo doručení, ale na jejich stránkách můžete sledovat stav vaší dodávky.  Musela jsem pro to na poštu, protože pošťačka není schopna zazvonit. Jakmile jsem barvu měla doma, šlo jenom o to najít čas. A ten přišel hned na začátku dalšího týdne.
Nebudu zacházet do nějakých detailů mého nemotorného barvení, ale musím říct, že barva krásně voní, snadno se nanáší a jde snadno umýt z umyvadla a vyprat. Na hlavě jsem jí měla tak tři a půl hodiny, než jsem ji šla smýt. Většina barvy zůstala na vlasech, což bylo dobré, protože u Directions smývání trvalo strašně dlouho a hodně barvy skončilo ve vodě.

Nemyla jsem šampónem, až po třech dnech a to šetrným šampónem, rozhodně žádným pro bělení nebo tak. Ideálně na barvené vlasy.
Purple Rain mám nabarvené už podruhé. I po dvou aplikacích v lahvičce zbylo celkem dost barvy, což se u Directions nikdy nestalo. Jsem z odstínu nadšená a na vlasech drží stejně dobře jako jakákoliv jiná permanentní barva.
Možná bych vám mohla říct něco málo o značce, ale více se dozvíte ZDE na jejich oficiálních stránkách.




Arctic Fox je veganská barva, což znamená, že nepoužívá žádné živočišné produkty. Navíc 15 % z ceny jde na podporu zastavení násilí na zvířatech. Což se mi líbí, protože to není už jenom o tom, koupit si barvu, ale zároveň tím pomáhám dobré věci. Sice nejsem vegetarián nebo vegan, což někteří mi za to možná budou nadávat, že tady prezentuji, jak je důležité pomáhat zastavení násilí na zvířatech a tak, ale já osobně to beru tím způsobem, že pomáhám alespoň nějak. Proto jsem ochotná dát za tuhle barvu více peněz.

Nebudu to více rozebírat, už tak to musí být nudné :D.
Když to shrneme:
«  Větší balení vám pravděpodobně při délce vlasů pod ramena vydrží i na tři barvení
«  Barva je veganská
«  Při koupi podpoříte dobrou věc
«  Mají úžasné odstíny, které můžete samovolně míchat
«  Dobrá výdrž
Za mne ji mohu tedy jenom doporučit. Nevýhodou je bohužel delší doba dodání a CLO.

Později možná budu experimentovat minimálně s Elwininou barvou Poseidon, takže se máte na co těšit :D.

A teď ještě pár foteček mé úžasné barvy :3.





Další dvě fotky jsou jednak na denním přirozeném světle a jednak po druhém důkladnějším barvení.



Jsem naprosto spokojená a mám pocit, že tuhle barvu bych mohla mít s menšími doplňkovými zásahy jako jsou podbarvení, ombre nebo proužky, na hodně dlouhou dobu. :3 


16 komentářů:

  1. Kdybych se někdy rozhodla barvit si vlasy zeptám se na radu tebe :D Jinak ta fialová je boží jedna z lepších barev co jsi měla na vlasech i když modrá a růžová byli taky super.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj chtěla bych se zeptat na kolik te cca clo a postovny vyšlo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, clo jsem platila jenom napoprvé, teď už mají barvy k dispozici na UK amazonu, odkud to posílají, takže se clo neplatí.

      Poštovné si teď nejsem jistá, protože to vždycky objednáváme pro více lidí a rozpočítává se to, každopádně když najedeš na amazon UK a zadáš to tam do košíku a dáš si přepočítat poštovné do ČR, tak se ti to ukáže :).

      Jako ano, ony se ty barvy trošku prodražil, ale musím říci, že stojí za to, jenom mne mrzí, že mají tak málo odstínů v mojem případě fialové, ale zase ten pocit, že koupi barvy na vlasy přispívám na zvířátka mi za to stojí :)

      Vymazat
    2. Zdravím prosím odkaz kde mohu koupit. Diky za info

      Vymazat
    3. http://arcticfoxhaircolor.com/ nebo na amazonu, já většinou amazon UK, protože z ofiko stránky bohužel do ČR je nutno platit clo.

      Vymazat
  3. Ahoj musela jsi vlasy nejak odbarvovat? Chytne mi barva na barvené vlasy(tmavě hnědá), uvažuji o světlé fialové s šedou
    Diky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj vlasy musis v kazdem pripade odbarvit pokud nejsi blondyna a i tak se to doporucuje. Tyhle barvy funguji jako temperky nebo pastelky, svetlou tmavsi neprekreslis, daji se michat a podobne. Neobsahuji totiz peroxid jako permanentni barvy, ktere vlas zaroven odbarvi a nabarvi v jednom kroku.

      Vymazat
  4. Ahojky, kdyz uz jsme u toho odbarvovani... Jak co nejlevneji a nejsetrneji odbarvit hlavu aniz by to trvalo tydny? Chci aby mi chytla barvicka poison arctic fox - jasne ruda, no a chci to mit co nejvic barevne...ted mam takove medene vlasy,barvim si je delsi dobu a premyslim o prebarveni a tak me zajima jak bys odbarvovala (zesvetlovala) ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      No zalezi hodne na tom jak moc je barva co mas ted "zazrana" do tvych vlasu. Nebarvene prirodni staci jednou odbarvit a pak nabarvit, ale obavam se, z vlastni zkusenosti, ze jedno odbarveni stacit nebude. Mas trochu vyhrano pokud mas medenou a jdes do cervena ne jak ja kdysi z cerne do modra coz se nedalo stejne to chytalo zelene :D. Jako za me setrne to asi nepujde, pocitej se zhorsenou kvalitou vlasu, takze pak budou chtit peci - kondicioner, masky na vlasy, olejicek atd.
      Momentalne pouzivam nejvice na odbarveni od Manic Panic odbarvovac 16, ale je to celkem drahe... Nejlepsi drogerkovy odbarvovac je 100 % syoos lighteness nebo tak nejak. Na krabicce je napsano zesvetleni az o 12 odstinu. To jsem pouzivala predtim.
      Pro setrnejsi odbarveni smichej sampon a barvu v pomeru 1:1, to pak muzes nechat na hlave delsi dobu, nez je doporuceny cas, ale ja byla vzdy nedockava takze sup normalne cele dve baleni barvy na hlavu na cca 45 min az hodinu... Odrosty budou odbarvene hned, lepsi je prvne treba dat barvu do delky a pak po cca 20 min do odrostu.

      Vetsinou jsem udelala tento postup jeden den a pak za 3 dny opakovala, ale nekdy byl vysledek napoprve dobry :)

      Idealni je barvit na cerveno hned po odbarveni protoze je vlas jakoby "otevren" a nasaje barvu rychleji

      Pocitej s tim ze napoprve se barva vymyje celkem rychle, ale cim dele ji budes pouzivat tim vice ji vlas nasaje... Kdysi mi fialove na hlave vydrzela cca 3 tydny, dneska klidne 2 mesice :)

      Vim ze hodne holek pouziva i peroxidy z drogerek, ale s tim mam vazne spatnou zkusenost a skoro jsem prisla o vlasy a stejne to bylo do takove nehezke zlute.

      Urcite se jeste podivej nekde treba na navody, Arctic Fox ma i svuj youtube kanal s typy a Kristen Leanne majitelka, ma na svem youtube i celkem uzitecne rady co delat aby barva vydrzela dele :)

      Kazdopadne preji at se vysledek podari, sama uvazuji v posledni dobe o cervene ale byl by to asi beh na trosicku delsi trat u me :D

      Vymazat
  5. Mám farbu artic Fox sunset Orange.
    Objednávala som cez stránku protetovani.
    Ale žiadny manuál k tomu nemám.aku dlhú dobu treba nechať účinkovať farbu? Vďaka za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsou to klasické gelové barvy, neobsahují žádný peroxid nebo tak, takže záleží na tobě, jak moc tmavou/sytou barvu chceš. Já jsem to vždy nabarvila a nechala zabalené v igelitce přes noc a ráno umyla. Barva byla potom tmavá a déle vydržela. Na lahvičce je doporučená doba tuším hodina, ale já to nechávala vždy minimálně 3 hodiny. Fakt se není čeho bát :). Jinak normálně napatlat nějak na hlavu, pročesat, aby to bylo všude a nebyly někde neobarvené pramínky. Barvu lze ředit kondicionérem, aby byla světlejší nebo aby jí bylo více, ale snižuje se s tím doba, kdy je barva sytá na vlasech. Na youtube je hodně návodů :). Přímo arctic fox má svoji stránku, kde jsou i návody.

      Vymazat
  6. Ahoj :) mám od kadeřice odbarvený melír a konce (ombré) a zbytek vlasů mám světle hnědý... Na těch odbarvených mám růžovou ze salónu, jenže určitě chápeš, že dávat měsíčně kolem 1000 se mi moc nevyplatí :D takže moje otázka je, chci si koupit růžovou a namíchat ji s kondiconerem do takové baby pink, dalo by se říct, asi taky nejsi uplně expert, ale potřebovala bych, aby mi to chytlo jen na ten melír a ombré, tak jestli je to s tímhle možné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Ano chápu, v době kdy jsem s těmi barevnými začínala to ani kadeřnice ještě běžně nedělali že :D a dodneška jsem sice za barevné vlasy dala hromadu peněz, ale tím, že si to dělám sama jsem si hodně ušetřila.
      Ano kondicionér ti barvu zesvětlí a nebude to chytat tak dokonale na přírodní vlasy, což je ale podle mne něco, co ty chceš :). Každopádně nedá se zaručit, že když si nabarvíš celou hlavu, že ti chytne jenom melír nebo ombre, ale barva bude určitě lépe držet na odbarvených vlasech. Když budeš mít skutečně hodně light pink a nenecháš to tam několik hodin ale třeba jenom půl hodiny mělo by to podle mne jít. Kdyby ti to chytlo i na tu hnědou umyj si párkrát vlasy za sebou nejlépe třeba fialovým tónovacím šampónem, taky jsem to tak dělala, když jsem chtěla stáhnout barvu :).
      Hlavně pozor ať je to barva skutečně bez peroxidů a tak, protože vím že nějakou růžovou dělají i s peroxidem a ta je permanentnější a chytlo by to. Barvy co mám odzkoušené jsou directions, manic panic, arctic fox, kay...
      Bohužel pokud nejdeš přes kadeřnici může se stát, že to nevyjde podle představ vždycky. U mne to bylo taky pokus omyl, ale myslím si, že to zvládneš, když už to máš odbarvené a jenom chceš udržovat růžovou :).
      Jukni třeba na YT videa, tam toho bude hodně určitě a dají i nějaké rady.

      Další fajn věc je třeba dát trošku té barvy do šampónu nebo do kondicionéru, kterým si běžně myješ vlasy, tak to budeš udržovat a možná to ani nebudeš muset barvit.

      Je třeba fajn se domluvit s kamarádkou, co ti pomůže. :)
      Každopádně přeji hodně štěstí :).

      Vymazat
  7. Zdravím 😊 jak se objednávají ty barvy, všude jsem se koukala a nikde nic hodit do košíku tak, nic děkuji 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :)

      Barvy jsem kupovala z oficiálních stránek výrobce ArcticFox. Tady se sehnat nedají. Později je měl amazon UK, což je jedna z možností, jak se vyhnout placení cla.
      Trochu se to prodraží díky poštovnému, bohužel, ale já ty barvy miluji, takže buď amazon UK nebo ofiko stránka, kdy mají velmi často nějaké slevy (10-20 %).

      Neki ver Leth

      Vymazat
  8. Zdravím mohla bych se zeptat jak dlouho vám barva na vlasech držela a pokud mám hnědé vlasy nijak extra tmavé nejsou ale světle hnědé taky ne tak myslíte že stačí obarvit jednou nebo bych měla 2x?

    OdpovědětVymazat